My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
ITS ALL ABOUT ME & RELATED! AM THE QUEEN OF THIS BLOG. HAPPY READING!

TUPPERWARE LAGI.... hurmmm..

sabtu lepas - aku datang nak collect point tupperware & redeem point mega.

ramailah pulak yg datang sabtu lepas - aku biar turn depa dulu - tapi tak sangka, makin aku lepas sorang2 punya turn - aik? bertambah ramai lagi yang datang... tak boleh jadi!

so, aku terus mencelah! aku tanya dak vicky tur catalog 5 boleh pakai ke tak - dia kata okey! so, apalagi... aku pun zaaassss... selak satu page ke satu page! hurmmmm... MENARIKSNYA!!!

tup! tap! terus sambar beberapa set tupperware yang total all together mencecah RM761.00 - dapat beli sudu hijau 4 set.. dah sedondon dgn set blossom hiaju kegemaran ku! hubby bagi separuh..

hubby pun support hobi baru aku nih - lalalaaaaa...

terima kasih hubby! luvs u, muuaahhh!

-tamat-

No comments:

Post a Comment