My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
ITS ALL ABOUT ME & RELATED! AM THE QUEEN OF THIS BLOG. HAPPY READING!

SABTU @ 30 JUN - perabot pulak..

lepas aje urusan aku kat tupperware kiosk - aku zooming to ipoh town nak amik roadtax/insuran hubby laks...

then, aku balik ke seri iskandar - tup! tap! dah dekat kul 2ptg - aku bersiap nak ke manjung coz kakros buat kenduri bacaan yaasin kat umah dia...

hubby ajak aku dulu singgah kedai cat di BU - sampai kedai, kami belek2 warna pilihan kami berdua - yeaayyy... hubby nak cat umah baru! tks hubby, ikut cakap saya... lama diskusi warna cat & harganya (RM800) kami pun blah dari situ!

terus sms maid suh bersiap - nak ke manjung laks - lepakkan maid/baby at hotel manjung - bawak hero hadi pi TD KEDAI PERABOT..

kami terus ke bahagian sofa L shape - diskusi pasal warna & harga.. pakat setuju beli model itu & coffee table model yang ini - total cost: RM3,490-00! DONE... THANKS HUBBY SAYANG!

lalalalala.... meriahnya umah 'aqak' raya tahun ini - huhuuu...

-tamat-


pending:
  1. auto gate
  2. expand kitchen
  3. expand toilet
  4. shoe wardrobe
  5. fridge 2door side by side
  6. oven 3in1

No comments:

Post a Comment