My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
ITS ALL ABOUT ME & RELATED! AM THE QUEEN OF THIS BLOG. HAPPY READING!

SAAT YANG DINANTIKAN TELAH TIBA!

CATATAN INI MEMANG DAH LEWAT SANGAT COZ AKU TADE KESEMPATAN.. ANYHOW, AKU CATAT APA YG TERLINTAS DI KOTAK FIKIRAN AKU..

SELEPAS CELEBRATE BIRTHDAY HADI IZZUDDIN YANG KETIGA TAHUN - 11 FEBRUARY 2012 - AKU MENUNGGU WAKTU YANG MENDEBARKAN - TARIKH 13 FEB 2012 (EDD KELAHIRAN BABY KE-2)..


13 FEB 2012:

hari ini genap tarikh EDD baby kedua aku - tapi tanda2 sakit nak bersalin tak mandang - oklah, boleh belasah/pekena makanan/minuman kegemaran aku - MAGGIE / NESCAFE / TEH TARIK.. kekekeke... paghahh!

bersantai dengan family dimalam hari - tottet-tottet - jam 12 tgh malam 14 FEBRUARY 2012 - aku rasa tak selesa sgt2 nak tidoq - aku ingat sakit main2 kot - takpe biar dulu - tido balik - aku tersedar balik dari tido jam 330 pagi (14 feb 2012) - rasa nak kencing sgt & sakit2 manja dibahagian pinggang/ponggong - aku turun ke toilet & naik atas bilik - just relax - TAPI - sakit kali ini rasa lain macam - aku mundar-mandir dalam bilik tak senang duduk - nak tido balik rasa tak ngam - nak duduk atas katil rasa tak boleh blah!

jam dah pukul 400 pagi - sakit.. sakit.. sengal.. macam nak putus pinggang aku - aku check vagina: DUMM! ADA TANDA CAIR LEKIT CAMPUR DARAH - sah itu tandanya aku bakal melahirkan anak.. akku turun ke bilik mak dan maklumkan kepadanya aku dah turun tanda (darah) - mak pun dah kelam kabut terkejut tergamam berita nih - dia pun bergegas bersiap - yg aku pun terpinga2 apa nak buat - sumer benda jadik gabra... huhuuu..

mak dah ready - adik pun dah ready - anak aku si Hadi Izzuddin, bibik jaga dirumah - abah standby dirumah - adik aku terus bawak aku gi Hospital Pantai - aku dah ngeliat sakit pinggang - nak dok dalam keta pun tak sanggup dah - sampai di Hospital Pantai, aku register ke Maternity Ward Tingkat 1 @ 14 FEB 2012 jam 430pagi - Staff Nurse bertugas buat kerja2 dialah - check vagina/etc... aku dibiarkan disitu utk Doktor Anjalai datang!

-eom-

No comments:

Post a Comment