My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
ITS ALL ABOUT ME & RELATED! AM THE QUEEN OF THIS BLOG. HAPPY READING!

14 FEBRUARI 2012 - sambungan!

14 FEBRUARI 2012:

dah check-in dalam bilik 4-bedded, aku lepak je sorang2 - mak/hubby buat hal lain2 dulu - solat/makan/etc..

petang jam 5 - adik datang utk jemput mak balik ke rumah coz hubby yg akan jaga malam nih..

wakil dari office kedua - datang hantar big-hamper.. huhuuu

aku kena posa - takleh makan dulu sehingga jam 8 malam kang - coz operation/bius - takut muntah2 - depa hanya bagi milo aje! jadilah lapik perut yg tgh lapar - bayangkan tak makan apa2 sejak jam 7 pagi - HANYA BERBEKALKAN KURMA & AIR ZAMZAM SELUSUH hinggalah after operation jam 330petang selesai! nasib ada kurma (dah kenyang juga).

malam nih - hubby jaga aku kat spital - dia lepak tepi katil aku - sian dia coz tak selesa nak tido - so, dia mundar-mandir keluar masuk bilik aku.. most of the time dia tak dak dlm bilik pun - ntah kemana2 tah - agaknya dia tidur dalam keta kot!


15 FEBRUARI 2012:

lepak for the 2nd day at spital - so bored! cant do much - asyik terlentang aje - ade la gerak kaki tangan badan sikit2...

mak/eyla/hubby n not to forget my babybesar - hadi izzuddin datang melawat aku kat spital - aku tgk gelagat hadi yg excited lihat adik dia - sian baby besar - sepanjagn aku ngandung - dia kurang dapat layanan istimewa dari aku - bila dah dapat adik baru - alahai, dia macam paham je - yg ibu dia ada tanggungajwab baru yg perlu dihandle... sayang hadi izzuddin!

lepak - makan - tido - cuci2 - etc...


16 FEBRUARI 2012:

its time to check out from here... bekpas 1st... cuci2 1st.. lastkopek abdomen checking by doctor.. kemas itu, kemas ini - first time nak bangun dari katil utk shower - syoknya dapat mandi!

lunch time! bersedia utk packing nak balik! tgk baby - cium2 baby (wanginya baby ku ini!) - allahuakbar, maha suci allah yg memberikan rezeki zuriat sihat wal-afiat!

go to cashier & pay - WOWWW! ITS NOW EXPENSIVE LORRR - TOTAL COST FOR 3D2N  (MOMMY & BABY) = RM5,110.65 - last 3 yrs murah sket dari sekaarang - barang2 dah mahal / naik sokmo babe... alahai... :)

car is waiting - baby is coming - going home sweet home!

-eom-

No comments:

Post a Comment