My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
ITS ALL ABOUT ME & RELATED! AM THE QUEEN OF THIS BLOG. HAPPY READING!

URUT O URUT...

21 FEBRUARI 2012:

aku dah booked sorang makcik dari Manjoi (Tok Bidan) untuk urutkan badan aku yang kembang & berangin..

lepas kuar dari spital - perut aku punyalah berangin - sampai aku suh dia urut2kan kawasan perut yg berangin tuh (walaupun dah dibekalkan dengan ubat angin)... huhuuu... seksanya angin jahat nih..

makcik tok bidan datang berurut utk pakej 3 hari + mandi daun herba - segarnya! pakej 3 hari mulai: 21 - 23 feb 2012. Urutan makcik nih yang ADOO!!

kerana kejahatan angin itu - aku sambung laks dengan Kak Nuri Jelapang (Tok Bidan) - utk berurut pakej 3 hari gaks dari hari 25 - 27 feb 2012... Kak Nuri urut memang MALATOPPSSS!!!

pelbagai ragam TOK BIDAN sekarang ini - semua TOK BIDAN yang aku kenal - mulut tak boleh tutup - mesti ada celotehnya/soalannya/ceriteranya/gossipnya... rahsia/petua/pantang larang TOK BIDAN bermacam2... susah nak elaborate kat sinih... layanz je lah...

janji aku nak berurut - bertungku dah lah tak boleh buat masa nih - pasai ceaserean! aku kena tunggu atleast 3-6 months dari sekarang atas nasihat doktor!

-2bcontinued-

No comments:

Post a Comment