My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
ITS ALL ABOUT ME & RELATED! AM THE QUEEN OF THIS BLOG. HAPPY READING!

latest issues!

masa baby hadi asyraaf g cucuk umur sebulan - biasalah aku nih penakut sket - so hubby lah yg masuk bilik doktor n tgk baby kena cucuk... huuwaaaa... aku lak yg nangis! bukan hape - sian tgk kulit baby kena cucuk jarum - haaisssh!

hari-hari seterusnya - aku lepak kat umah - tgk baby kecik - jaga baby beso - dibantu bersama maid!

aku bukan lah nak puji melambung maid aku nih - tapi alhamdulillah ALLAH jua yg beri IZINnya utk bagi aku seorang maid yg baik & pandai jaga anak2/rumah... syukur alhamdulillah!

tempoh berpantang sesetengah orang ada yg 30 hari, ada 40 hari & ada yang 44 hari... aku amik 40 hari aje - tapi aku tak berapa nak pantanglah sgt KECUALI 3 minggu terawal aku makan kena pantang sungguh2 coz utk baikpulih kesan pembedahan - 3 minggu seterusnya aku dah cool sket - sekarang dah boleh pandu keta - gi pekan - bayar bills - dan lain-lain! :)

alhamdulillah masih menyusukan baby dgn susu ibu! yahooo...

-eom-

No comments:

Post a Comment