My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
ITS ALL ABOUT ME & RELATED! AM THE QUEEN OF THIS BLOG. HAPPY READING!

FEBRUARI 2012 YANG BERMAKNA..

sedar tak sedar dah masuk bulan februari - bulan kedua tahun masihi. BULAN FEBRUARI tahun 2012 - mmg amat bermakna buat aku sekeluarga..

Februari ini banyak agenda yang pastinya amat seronok diraikan. Tarikh-tarikh penting yang perlu diingatkan. antaranya:
  • hari ini (2 feb) birthday kakak ipar aku - ummu khairat (emy) - dah masuk 4 series (40 tahun)
  • 7 feb - hari ulangtahun perkahwinan aku yang ke 4
  • 11 feb - hari lahir hadi izzuddin yang ke 3
  • 13 feb - expecting date for 2nd new born baby boy - insyaallah!
aku juga akan buat final checkup pada 10 februari 2012 (jumaat) - harapan aku biarlah segala urusan berjalan dengan lancar dan selamat - niat dihati kecil aku kalaulah baby ini dapat lahir pada tarikh 12 Rabiulawal 1433H ini bersamaan 5 FEB 2012... hanya allah yang berkuasa atas segala sesuatu! aminn..

nampak gayanya, kali ini tak dpat nak celebrate birthday hadi macam tahun2 lepas.. 1st birthday dulu hadi dapat kereta elektronik. for 2nd birthday hadi dapat motor elektronik. for this 3rd birthday - aku rasa nak minta hubby belikan dia basikal lah... beli hadiah sahaja - NO CELEBRATION!

AKU NAK BERSALIN DAH WHEII.. NAK SAMBUT BABY BARU... NAK PAKAI DUIT!

mungkin akan buat celebration serentak next year for hadi & baby - itu jam kalu ada rezeki baru kasi bikin GRAND BIRTHDAY CELEBRATION!

insyaallah...

No comments:

Post a Comment