My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
ITS ALL ABOUT ME & RELATED! AM THE QUEEN OF THIS BLOG. HAPPY READING!

13 JANUARI 2012 bersamaan 19 SAFAR 1433H - ITS MY BIRTHDAY!

assalamualaikum...

wah.. wah.. wah... hari ini 13 Januari 2012 bersamaan 19 Safar 1433H adalah HARI LAHIR aku yang ke-36 tahun! cepat masa berputar!

azam apa aku pada tahun 2012 sempena HARI LAHIR aku ini?

tatkala ini aku hanya mengharapkan; ALLAH memelihara solatku hingga akhir hayat, kesejahteraan rumahtangga, kasihsayang suami tidak berbelahbagi, kesihatan yang baik, anak2 yang baik soleh menyenangkan, limpahan rezeki yang murah n mewah, kebahagian di dunia dan di akhirat & terhindar daripada hutang-piutang dan perbuatan mungkar..

YA ALLAH, PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN KU DI MUKA BUMI INI, JADIKANLAH AKU SEORANG ISTERI / IBU YANG PENYABAR, PENYAYANG, MENJAGA KEHORMATAN DAN MEMELIHARA AGAMAMU HINGGA AKHIR HAYAT, AMIN!

Happy Birthday Sweet 36th - to myself! :)

No comments:

Post a Comment